Sabtu, 17 Februari 2024

[1,459] Sesi Perkongsian Pengalaman ARPRM Parlimen Sekijang

 SESI PERKONGSIAN PENGALAMAN ARPRM PARLIMEN SEKIJANG

SEGAMAT, 17 Januari - Seramai 500 orang terdiri dari para pelajar dan ibu bapa dalam kawasan Parlimen Sekijang telah mengikuti sesi perkongsian pengalaman Program Anugerah Remaja Perdana Rakan Muda (ARPRM) dari Persatuan Belia G2 Felda Pemanis.

Ia telah diadakan pada Sabtu lepas di Dewan SJKC Pekan Jabi, Segamat.

Perkongsian pertama disampaikan oleh Mohd Khairul Izuan Abd Aziz, penerima ARPRM Emas 2022 yang juga Duta Perpaduan Johor 2.0. Ia kemudian disusuli oleh Afiq Amsyar Putra Md Azuan, peserta ARPRM Tahap Emas. 

Terdahulu, sesi telah dibuka oleh Armizam Abd Rahim, JK Teknikal dan Operasi ARPRM selaku Mentor Program. Sesi rumusan pula disampaikan oleh Encik Maizatul Asrul Mohd Yunus, Pegawai Belia dan Sukan Daerah Segamat. 

Terima kasih Pejabat Belia dan Sukan Daerah Segamat dan Pusat Khidmat Rakyat Parlimen Sekijang khususnya YBM Dr Zaliha Mustafa, Menteri di Jabatan Perdana Menteri (Wilayah Persekutuan) merangkap Ahli Parlimen Sekijang di atas ruang yang diberikan ini.

Semoga dengan perkongsian ini akan dapat menggalakkan lebih ramai lagi remaja di kawasan Parlimen Sekijang dan Segamat amnya mengikuti program ARPRM.

#TeamG2 #ARPRM #BungaBangsa
















































































Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Dialu - alukan untuk memberikan sebarang komen atau maklumbalas. Terima kasih! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...