Selasa, 15 September 2015

[170] Contoh 1 - Kertas Kerja Projek Penempatan ARPRM Tahap Emas

Sebagaimana yang semua maklum, peserta Tahap Emas Program Anugerah Remaja Perdana Rakan Muda - The Duke of Edinburgh's International Award - ARPRM - DofE perlu untuk menyempurnakan 5 komponen. Empat daripadanya adalah yang biasa seperti Tahap Gangsa dan Tahap Perak iaitu Khidmat Masyarakat, Kemahiran, Rekreasi Fizikal dan Jelajah Lasak. Komponen ke - 5 untuk Peserta Emas adalah Projek Penempatan.

Projek Penempatan haruslah dilaksanakan dalam masa minima 5 hari 4 malam, di tempat yang tidak biasa bagi peserta dan perlu berinteraksi dengan sekeliling sama ada manusia atau alam.

Berikut adalah contoh kertas kerja Projek Penempatan yang dibuat oleh kumpulan Mentor (Pemimpin Anugerah) Prrogram ARPRM - DofE ini semasa Bengkel Pengurusan Pemimpin Tahap Emas Peringkat Negeri Johor yang diadakan pada 12 dan 13 Ogos 2014 di Kompleks Belia dan Sukan (KOMBES) Johor.

Tajuk Projek Penempatan yang dibentangkan ini adalah Explore the Diverse - Menerokai Kepelbagai. Satu projek yang diadakan di Hong Kong :)

# Sila klik gambar untuk lebih besar dan lebih selesa membaca. 















Semoga dapat memberi panduan dan manfaat kepada semua.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Dialu - alukan untuk memberikan sebarang komen atau maklumbalas. Terima kasih! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...