Isnin, 3 September 2012

Merdeka 55 : Enam Koleksi Video Sepanjang Merdeka 55


Berikut adalah koleksi - koleksi video G2 yang dimuatkan di laman perkongsian video G2 Pemanis Youtube sempena Sambutan Hari Kebangsaan ke 55, tahun 2012.



Enam Video Clip semuanya ... :)



VC 1 : Iklan Hari Kebangsaan ke 55 Siri 1 yang dijayakan oleh Saifuddin Isa, Ashraff Husin dan Idham. Turut interframe adalah Mohd Azuha Kamari.




VC 2 : Iklan Hari Kebangsaan ke 55 Siri 2 yang dijayakan oleh Zainornatikah Abu Talib, Saifuddin Isa, Ashraff Husin, Azhari Imran dan Alif Ramli. 




VC 3 : Pelancaran Kempen Kibar Jalur Gemilang. Projek bersama Persatuan Belia Tionghua Daerah Segamat dan Persatuan Belia G2 Felda Pemanis. Disempurnakan oleh YB Datuk Haji Baharum Mohamed, Ahli Parlimen Sekijang.




VC 4 : Sambutan Rumah Terbuka Aidilfitri dan Ambang Merdeka 55 Peringkat Negeri Johor Tahun 2012 yang diadakan di Dataran Segamat.



VC 5 : Bahagian 1 - Sambutan Hari Kebangsaan ke 55 Peringkat Daerah Segamat yang diadakan di Padang Li Chi, Kg Abdullah.



VC 6 : Bahagian 2 - Sambutan Hari Kebangsaan ke 55 Peringkat Daerah Segamat yang diadakan di Padang Li Chi, Kg Abdullah. Enam minit pertama adalah persembahan NKRA Janji Ditepati oleh Persatuan Belia G2 Felda Pemanis bg pihak JPJ Segamat dengan menampilkan Saifuddin Bin Mohd Isa,Ayap Sein, Shoklat Shinderella, Azhari Imran, Alif Ramli dan Mohd Firdaus Zainal. :) 



Malaysia, Selamat Hari Kebangsaan ke 55!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Dialu - alukan untuk memberikan sebarang komen atau maklumbalas. Terima kasih! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...