Selasa, 23 Februari 2016

[190] Majlis Penyerahan Laporan ARPRM Tahap Emas - Azhari, Nabil dan Razi

Berikut adalah 3 sinopsis dan gambar Majlis Ringkas Penyerahan Laporan Program Anugerah Remaja Perdana Rakan Muda - The Duke of Edinburgh's International Award (ARPRM - DofE) oleh Azhari ImranNabil Akmal  dan Fakhrur Razi.


MOHD AZHARI BIN IMRAN
RABU, 3 Februari 2016 : Awal pagi ini telah berlangsung Majlis Ringkas Penyerahan Laporan Program Anugerah Remaja Perdana Rakan Muda - The Duke of Edinburgh's International Award (ARPRM - DofE) oleh Azhari Imran, satu lagi peserta ARPRM Tahap Emas dari Persatuan Belia G2 Felda Pemanis. Azhari, 19 tahun, bekas Ketua Pengawas SMK Pemanis kini merupakan pelajar matrikulasi sains modul satu di Kolej Matrikulasi Johor. Beliau menyempurnakan keseluruhan ARPRM selama 3 tahun 6 bulan 5 hari bermula dari Tahap Gangsa sehingga selesai komponen terakhir pada tahap Emas. Laporan telah diterima oleh Encik Ibrahim Bin Bujang dari Unit Rakan Muda, Pejabat Belia dan Sukan Daerah Segamat. Azhari diiringi oleh dua lagi peserta Tahap Emas yang bakal menamatkan komponen iaitu Razi dan Badrul. Syabas dan tahniah diucapkan.







MOHD NABIL AKMAL BIN ESA
ISNIN, 22 Februari 2016 - Tengah hari tadi berlansung Majlis Ringkas Penyerahan Laporan Peserta Tahap Emas Program Anugerah Remaja Perdana Rakan Muda - The Duke of Edinburgh's International Award (ARPRM - DofE) oleh Nabil Akmal di Pejabat Belia dan Sukan Daerah Segamat. Laporan telah diterima oleh Encik Ibrahim Bujang, Unit Rakan Muda, Pejabat Belia dan Sukan Daerah Segamat. Syabas dan tahniah diucapkan kepada Nabil Akmal di atas penyempurnaan komponen dan laporan untuk ARPRM Tahap Emas beliau yang bernaung di bawah Badan Operasi Persatuan Belia G2 Felda Pemanis.






MOHD FAKHRUR RAZI BIN OTHMAN
ISNIN, 22 Februari 2016 - Selain Nabil Akmal, seorang lagi peserta ARPRM G2 hari ini menyerahkan Laporan Peserta Emas Program Anugerah Remaja Perdana Rakan Muda - The Duke of Edinburgh's International Award (ARPRM - DofE), iaitu Fakhrur Razi. Laporan telah diterima oleh Encik Ibrahim Bujang, Unit Rakan Muda, Pejabat Belia dan Sukan Daerah Segamat. Syabas dan tahniah diucapkan kepada Fakhrur Razi yang juga merupakan bekas Ketua Pengawas SMK Pemanis 2015 di atas penyempurnaan komponen dan laporan untuk ARPRM Tahap Emas beliau yang bernaung di bawah Badan Operasi Persatuan Belia G2 Felda Pemanis. Mentor kepada Razi adalah seorang pemegang Emas pertama ARPRM Segamat dan bekas juga bekas Ketua Pengawas SMK Pemanis 2010 iaitu Encik Mohd Firdaus Zainal manakala Panel Penilai Dalaman beliau adalah Encik Azizi Abd Rahim.







Syabas dan tahniah diucapkan kepada semua yang telah menyempurnakan dan menyerahkan laporan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Dialu - alukan untuk memberikan sebarang komen atau maklumbalas. Terima kasih! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...