Rabu, 28 Februari 2018

[302] Penyempurnaan Laporan ARPRM Tahap Emas : Mohd Irfan Abdullah



Mohd Irfan Abdullah, 18 tahun, telah sempurna menghantar Laporan ARPRM Tahap Emas beliau kepada Encik Carl Sherman, Penolong Pengarah (Unit ARPRM) Bahagian Rakan Muda, Kementerian Belia dan Sukan Malaysia pada Isnin, 5 Februari 2018.

Irfan bermula dengan Gangsa pada tahun 2015 ketika di Tingkatan 3 dan sempurna semuanya pada Januari 2018 semasa menunggu keputusan SPM. Beliau adalah orang ke 3 menyempurnakan Emas dalam Bahasa Inggeris di bawah bimbingan Mentor Pertama Armizam Abd Rahim, Mentor Kedua (Bahasa Inggeris) Azizi Abd Rahim dan Panel Penilai Dalaman Mohd Iftitah Ishak.

Tersangkut dua bulan kerana sakit dan perlu menjalani pembedahan, namun itu bukan halangan untuknya. Dia lahir sebagai Emas ke 19 dan ke 4 pelaporan dalam Bahasa Inggeris. Semua ini bergantung pada usaha dan kerajinan, bukan kejayaan atau pencapaian dari elemen yang dilaksana semata - mata. Itulah ukuran DofE. Parameter lengkuk pembelajaran adalah asas yang menjadi barometer. Ia bukan semata - mata siapa sampai garis penamat dahulu atau merangkul podium teratas. 

Tahniah Irfan. Emas ke 19. Pertama tanpa melalui Summer Camp. Pertama dari #BatchTitanium


Mari kita imbas bagaimana Irfan menyempurnakan seluruh laporannya setelah siap aktiviti.


FASA MENYEMPURNAKAN BUKU REKOD, BUKU LOG, LAPORAN AKHIR DAN SALINAN VIDEO










FASA SESI PENILAIAN AKHIR BADAN OPERASI






FASA MENGHANTAR LAPORAN





Tahniah Irfan!







Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Dialu - alukan untuk memberikan sebarang komen atau maklumbalas. Terima kasih! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...