Khamis, 15 Ogos 2019

[406] Sesi Penilaian ARPRM - DofE Tahap Emas 2019 Negeri Johor

SESI PENILAIAN ANUGERAH REMAJA PERDANA RAKAN MUDA - THE DUKE OF EDINBURGH'S INTERNATIONAL AWARD (ARPRM - DofE) TAHAP EMAS UNTUK NEGERI JOHOR
Jumaat, 9 Ogos 2019 - Seramai 12 orang calon Emas ARPRM - DofE untuk Johor hari ini membentang laporan mereka di hadapan panel bertempat di Pejabat Belia dan Sukan Daerah Segamat. Sesi bermula jam 08.00 pagi dan tamat jam 12. 30 thari.
Seramai 7 orang calon tersebut datangnya dari G2 terdiri dari 4 lelaki dan 3 wanita.
Manakala Pesatuan Buddhist mempunyai 5 calon terdiri dari 4 wanita dan seorang lelaki.
Turut bersama dalam sesi ini adalah Puan Wardah, Penolong Pengarah (Rakan Muda) Jabatan Belia dan Sukan Negeri Johor, Tuan Asrul selaku Pegawai Belia dan Sukan Daerah Segama, Encik Hayadde Hamzani (Penolong Pegawai Belia dan Sukan Daerah Segamat) dan Encik Zamri Md Ali, Pengerusi Majlis Belia Daerah Segamat.











Sesi Penilaian ini sedang berlangsung di seluruh negara mengikut negeri - negeri untuk tempoh 1 - 15 Ogos. Projek ARPRM yang mengambil masa bertahun - tahun ini dibimbing dan diselia oleh Mentor masing - masing mengikut Badan Operasi yang didaftarkan.

Mohd Affif Haziq bin Malik






Nuraliah Syamimi binti Abdul Wahab





Suliyza binti Rosli




Hairul Asraf bin Abas










Mustakim Abdul Kahar








Nur Amirah Syafiqah binti Mohd Faizal



 


Iman Nur Haqim bin Norrizam








Syabas dan tahniah kepada semua peserta dari G2. Tidak ketinggalan barisan Mentor, Jurulatih, Penilai Dalaman dan Penilai Luaran projek ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Dialu - alukan untuk memberikan sebarang komen atau maklumbalas. Terima kasih! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...