Sabtu, 18 April 2020

[454] Projek Kebajikan #Covid19 Bersama MRA Johor

Beberapa projek kebajikan sempena Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) telah dilaksanakan bersama Malaysia Relief Agency (MRA) Johor sepanjang mingu - minggu yang sudah. Antara projek yang dijalankan adalah :
Rabu, 15 April 2020
Menyalurkan bantuan daripada Malaysian Relief Agency - MRA Johor buat golongan bukan warganegara Malaysia yang beragama Islam. Sebanyak 20 keluarga yang telah menerima bantuan makanan keperluan di sekitar Pekan Jabi, Kampung Sermin, Taman Yayasan dan Buloh Kasap.









Isnin, 13 April 2020
Bersama Malaysia Relief Agency (MRA) Johor untuk memberi bantuan kepada 7 keluarga yang terkesan akibat Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) di sekitar Segamat.
Bantuan diberikan untuk keluarga di Jalan Temenggung, Kg Batu Badak, Kg Alai, Kg Seberang Batu Badak, Batu Anam dan Buloh Kasap.Ia melibatkan 4 keluarga asnaf / B40, seorang warga emas dan 2 orang OKU.
Suria, yang mengendalikan projek mencatatkan ini :
"Makcik dapat bantuan beras 5kg, makcik beri pada mereka dik, mereka juga susah dik. Apa yang makcik dapat makcik berkongsi biarpun makcik juga susah"








Bersama team MRA (Malaysia Relief Agency) Johor mengagihkan bantuan makanan keperluan kepada keluarga yang memerlukan di sekitar Segamat. Pihak MRA Johor juga telah melaksanakan projek #ProjekSyukurGardenia di mana 1500 bungkus roti Gardenia yang diagihkan di sekitar Johor.








Terima kasih MRA Johor di atas peluang melaksanakan projek kebajikan ini. Semoga semua dirahmati Allah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Dialu - alukan untuk memberikan sebarang komen atau maklumbalas. Terima kasih! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...