Jumaat, 5 Oktober 2012

Futsal 1Belia 1Malaysia 2012

Dua hari berturut dengan pengurusan dan penganjuran Futsal 1Belia 1Malaysia. 

Bermula dengan Sabtu, 29 September 2012 untuk Futsal 1Belia 1Malaysia Peringkat Parlimen Sekijang (Kategori Lelaki) yang disertai oleh 32 pasukan. Telah berlansung dengan jayanya di Futsal Triangle, Taman Yayasan, Segamat. Persatuan Belia G2 Felda Pemanis sekali lagi, untuk tahun ke 3 berturut, menjadi Sekretariat Penganjuran kepada kejohanan ini. Syabas dan tahniah kepada semua yang menjayakannya : pasukan yang bertanding dan barisan urusetia pengurusan dan urusetia teknikal yang memberikan komitmen tidak berbelah bagi.

Kemudian, esoknya pula pada Ahad, 30 September 2012, di tempat yang sama, Persatuan Belia G2 Felda Pemanis bertindak sebagai urusetia pengurusan dan teknikal untuk edisi wanita pula. Kali ini cuma 8 pasukan bertanding. Tidaklah rasa terbeban sangat.

Tentunya penghargaan tertinggi diberikan kepada dua pihak. Unit Sukan, Pejabat Belia dan Sukan Daerah Segamat dan YB Datuk Haji Baharum Mohamed, Ahli Parlimen Sekijang, di atas kepercayaan yang telah diberikan.

Khabarnya, mengikut tentatif, kejohanan Peringkat Kebangsaan akan diadakan pada 16 - 18 November 2012 di Kompleks Futsal 1Malaysia, Presint 18, Putrajaya. Sama seperti tahun sebelumnya.

Barisan urusetia (Edisi Lelaki) yang amat dedikasi : Mizam Rahim (Penyelaras Projek), Hanafie Hasim (Penolong Penyelaras Projek / Ketua Unit Promosi), Azizi Abd Rahim (Setiausaha), Mohd Helmi Rohani (Bendahari), Mohd Nasrul Dol Gapar (Ketua Unit Perubatan bersama anggota JPAM), As - Syifa' Daim, Zainornatikah Abu Talib dan Mohd Firdaus Zainal dan Mohd Idham Jalak.

Barisan urusetia (Edisi Wanita) yang amat dedikasi : Mizam Rahim, Mohd Syawal Baharudin, Mohd Firuddin Rahmat, Mohd Nur Aiman Yaacob dan Mohd Hafizan Samah.

Gambar - gambar ada di sini :




Manakala ini pula videonya :


Video 1 : Futsal 1Belia 1Malaysia Parlimen Sekijang 2012 - Lelaki



                                Video 2 : Futsal 1Belia 1Malaysia Daerah Segamat 2012 - Wanita

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Dialu - alukan untuk memberikan sebarang komen atau maklumbalas. Terima kasih! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...