Jumaat, 14 Disember 2012

[60] Futsal Bawah 13 Tahun Sinergi

Memberi ruang kepada adik - adik bawah 13 tahun untuk menyertai Futsal Bawah 13 Tahun Sinergi anjuran Sinergi Network. Telah diadakan pada Selasa, 11 Disember 2012 dan Khamis, 13 Disember 2012 bertempat di Gelanggang Futsal KBS, Felda Pemanis Satu, Segamat.

Dua pasukan mewakili G2, iaitu FCG2 Super Junior A (kapten pasukan Mohd Idham Sallehuddin) dan FCG2 Super Junior B (kapten pasukan Haiqal Iqmal Johan).  Kedua - dua pasukan dibimbing oleh Ketua Jurulatih Mohd Syawal Baharudin dengan bantuan Jurulatih Zul Azli Muji (Pasukan A) dan Mohd Hasni Zaini (Pasukan B).

Kedua - dua pasukan mara ke separuh akhir dengan muncul sebagai juara kumpulan masing - masing. Namun rezeki tidak memihak kepada mereka. FCG2 Super Junior B tewas di ambang penalti 'suddent death' yang sungguh dramatik sekali. :)

Boleh lihat gambar - gambar penuh di sini :

Manakala berikut adalah video - videonya pula.






Terima kasih kepada pihak penganjur, Sinergi Network, yang telah memberikan peluang kepada kami. Terima kasih kepada semua pemain, jurulatih dan pengurusan pasukan. Semoga kita akan dapat bersama - sama lagi!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Dialu - alukan untuk memberikan sebarang komen atau maklumbalas. Terima kasih! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...