Ahad, 1 Mac 2015

[138] Senarai Iklan Biasiswa Kerajaan dan GLC - Kemaskini 1 Mac 2015

Berikut adalalah iklan Biasiswa GLC untuk Lepasan SPM / STPM 2014 atau setaraf, kemaskini sehingga 1 Mac 2015.



kim Bursary pelajar cemerlang SPM 2014 Kementerian Pendidikan Malaysia mulai 04 Mac - 30 Jun 2015 seperti dinyatakan di dalam iklan ini. Maklumat lanjut diwww.moe.gov.my


Biasiswa Yayasan Khazanah Nasional. Maklumat di http://www.yayasankhazanah.com.my/



Biasiswa Petronas. Info lanjut di https://educationsponsorship.petronas.com.my/


Program biasiswa PNB (Permodalan Nasional Berhad) memberi peluang kepada pelajar-pelajar yang mendapat keputusan cemerlang dalam SPM untuk melanjutkan pelajaran di universiti awam dan universiti swasta yang terpilih, serta universiti terkemuka di luar negara. Bidang : Ekonomi, Hartanah, Kejuruteraan Alam Sekitar, Matematik dan Ekonomi, Matematik dan Statistik Kewangan, Matematik dan Statistik, Pengurusan Hospitaliti, Pengurusan Risiko, Penulisan Kreatif, Perakaunan dan Kewangan, Sains Aktuari, Teknologi Maklumat dan Undang - Undang. Borang dan keterangan dihttp://www.pnb.com.my/aset_m.php#edu_csr kemudian klik Program Biasiswa. Tutup pada 17 Mac 2015, dua minggu selepas SPM 2014 diumumkan.


Biasiswa Yayasan Tenaga Nasional. Info lanjut di www.http://yayasan.tnb.com.my/sam/


Biasiswa Bank Negara dalam bidang : Ekonomi, Akaun, Kewangan, Undang2, Sains Aktuari dan Sains Komputer. Web www.bnm.gov.my. Tutup 7 hari selepas SPM 2014 diumumkan.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Dialu - alukan untuk memberikan sebarang komen atau maklumbalas. Terima kasih! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...