Isnin, 3 Jun 2019

[388] Bengkel Matematik Tambahan Siri 11 / 2019




HARI PERTAMA


JUMAAT, 31 Mei 2019 - 26 Ramadhan 1440H - SMK LKTP Pemanis

Bengkel Matematik Tambahan Siri 11 / 2019 mengambil tempat untuk dua hari bermula hari ini. Ia adalah sempena Program Jom Belajar 2 anjuran Unit Akademik SMK LKTP Pemanis.

Pelajar Tingkatan 4 dan Tingkatamn 5 yang mengam subjek Matematik Tambahan terlibat di dalam bengkel ini. Ia dibantu oleh sukarelawan tutor dari alumni sekolah dan G2. Sembilan orang sukarelawan yang terlibat sebagai tutor hari ini adalah Mohd Haiqal Hipul (Mekanikal UiTM), Mohd Nur Ashraff Husin (Sains Samudera UMT), Nasrudin Zainal (graduan Fizik UiTM), Iman Raj Salihin (Asasi Sains Hayat UiTM), Izzanifaiezey Ibrahim (Kolej Matrikulasi Johor - KMJ), Mohd Irfan Abdullah (KMJ), Iman Nur Haqim Norrizam (KMJ), Shila Sapee (KMJ) dan Nurin Syazwina Asni (UiTM).





















HARI KEDUA

Sabtu, 1 Jun 2019, 27 Ramadan 1440 | SMK LKTP Pemanis.

Bengkel Matematik Tambahan Siri 11 untuk Tingkatan 5 dan 4 menerusi Program Jom Belajar 2 di SMK Pemanis bersama alumni dan Team Sukarelawan Pendidikan G2.
Tutor sukarelawan yang terlibat adalah Noradilah Sahari (Matematik UKM), Mohd Faiz Ahmad (Kejuruteraan Elektrik - Kuasa UNITEN), Mohd Nur Ashraf Husin (Sains Samudera UMT), Mohd Irfan Abdullah (KMJ), Iman Nurhaqim Norrizam (KMJ), Atikah Rahzis (KMJ), Izzaniefaizi Ibrahim (KMJ) dan Nurin Syazwana (UiTM).
Hari kedua ditutup dengan sesi pasca nilai dan rumusan. Terima kasih semua.


















SESI PASCA NILAI DAN RUMUSAN

Sabtu, 1 Jun 2019 bersamaan 27 Ramadhan 1440H di SMK LKTP Pemanis
Sejam terakhir di dalam Bengkel Matematik Tambahan Siri 11 telah digunakan untuk membuat pasca nilai (post mortem) dan rumusan. Sesi ini telah menampilkan Ashraf Husin (UMT), Arif Mail (UiTM), Faiz Ahmad (UNITEN) dan Shila Sapee (KMJ). Mereka membuat ulasan, berkongsi beberapa perkara mengenai pembelajaran, kehidupan dan masa hadapan di samping sedikit pesanan yang boleh dijadikan panduan buat adik - adik pelajar sekolah.












Bengkel untuk kali melabuhkan tirainya. Keseluruhan bermula dengan Sharing Session Programme, diikuti Bengkel Matematik Tambahan Siri 10 dan ini adalah Siri 11. Empat hari telah sempurna dengan jaya. Alhamdulilah.
.





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Dialu - alukan untuk memberikan sebarang komen atau maklumbalas. Terima kasih! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...